.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناگهان با واریز میلغی هنگفت ، ورق برگشت
ابراز رضایت رسول خادم از امکانات جویبار برای میزبانی رقابت های کشتی جام باشگاه های جهان !
شمال نیوز : در نگاه اول گمان می رفت منظورو نگرانی فدراسیون از آمادگی مازندران برای میزبانی ، امکانات و زیر ساخت ها باشد اما بعدا کاشف به عمل آمد که پایتخت نشینان فدراسیون میلغ قابل توجه ای را مطالبه کرده اند تا این میزبانی به مازندران اعطا شود !
ابراز رضایت رسول خادم از امکانات جویبار برای میزبانی رقابت های کشتی جام باشگاه های جهان !

شمال نیوز : فارغ از اینکه برگزاری این مسابقات چه چیزی را عاید کشتی مازندارن می کند که قطعا باید کارشناسان کشتی به آن پاسخ دهند و جدای از زحمات فراوان و قابل تحسین مدیران ورزش استان برای میزبانی این مسابقات اما نحوه برخورد توهین آمیز و مشروط فدراسیون کشتی با پایتخت کشتی جهان غیر قابل قبول است .

رسول خادم در روزهای پایانی مهر ماه و پس از بازدید از جویبار و مراجعت به تهران با زیرکی و ترفند ،اعطای میزبانی به جویبار را منوط به انجام تعهدات لازم دانست و حتی آن را رسانه ای کرد.

در نگاه اول گمان می رفت منظور و نگرانی فدراسیون از آمادگی مازندران برای میزبانی ، امکانات و زیر ساخت ها باشد اما بعدا کاشف به عمل آمد که پایتخت نشینان فدراسیون میلغ قابل توجه ای را مطالبه کرده اند تا این میزبانی به مازندران اعطا شود !

هر چند بالاخره با ورود استاندار این پول هنگفت به حساب فدراسیون واریز شد اما معلوم نیست این مبلغ سنگین را استاندار از کدام منبع تامین و به جیب تهرانی ها انتقال داده است ؟ آیا بهتر نبود این پول و دیگر هزینه ها صرف زیر ساخت های کشتی استان و جویبار می شد ؟

با این جال ، اکنون و پس از واریز مبلغ هنگفت درخواستی فدراسیون ، ناگهان ورق برگشت .

رسول خادم که دائما سخنانی مشروط در میزبانی مازندران را مطرح می کرد و نگاههای تردید آمیز به امکانات ورزشی جویبار داشت می گوید : این شهرستان در مدت زمانی اندک ، زیرساخت های مناسبی را برای برگزاری مطلوب رقابت های کشتی جام باشگاه های جهان فراهم کرد که تداوم این شرایط موجب رسیدن به میزان مطلوب و مورد نیاز است .

وی بیان کرد : با وجود همسبتگی مطلوب مدیران استانی و شهرستانی برای بهبود شرایط موجود، جویبار به دلیل برخورداری از علاقه مندان فراوان به کشتی ، نیازمند برخورداری از سالنی با ظرفیت بیشتر تماشاگران است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حمید 22 آبان 1393
بچه های مازندران بی کارند . آقای استاندار از کجا این پول را آوردی و به جیب تهرانی ها ریخنی ؟ تو اختیار بیت المال را داری و حق نداری هر جور که خودت خواستی خرج کنی . مگر نمی بینی کارخانجات ما محتاج کمک هستند ؟
رضا 22 آبان 1393
این مبلغ برای همین مسابقات کشتی خرج خواهد شد، شهرستان جویبار که یک سالن کشتی هم نداشت برای این مسابقات رشد زیادی کرد که بدون این مسابقات طی صد سال هم این اتفاقات رخ نمیداد،برای خیلی از مردم شغل ایجاد شد،شناخته شدن جویبار شهر کوچکی که قهرمانان زیادی به جهان معرفی کرده ، به جهان حداقل دستاورد این مسابقات است. این پول را هم اسپانسرها تامین میکنند، اینقدر با سنگ اندازی جلوی پیشرفت استان را نگیرید
جویباری 22 آبان 1393
آقا رضا شان مردم جویبار را اینقدر پایین نیاورید . جویبار بسیار بزرگ و جویباری ها انسان های بزرگی هستند و برای بزرگ شدن و دیده شدن نیازی به این مسابقات آبکی ندارند .
نا شناس 22 آبان 1393
از جیب مردم.از کاهش اضافه کار و حذف رفاهی کارمندان و...
نا شناس 21 آبان 1393
واقعا خجالت اوره. فدراسیون کشتی بحای کمک کردن به شهر محروم جویبار از استاندار پول هم گرفته
هادی 22 آبان 1393
آقا جو ندید اسپانسر گرفتن
متولی 22 آبان 1393
از فرماندار عزیز جویبار تشکر میکنیم
نا شناس 23 آبان 1393
همه چی گفته شد خب مبلغ واریزی رو هم بگید پول نقد و بصورت دستی داده نشد البته فیش واریزی هم باید باشه برای اثبات حرفها. تا اونجا که من میدونم استاندار به این راحتی باج نمیده .فلذا ثابت کنید با اسناد و مدارک بگید شایعه پردازی چیز خوبی نیستش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.